söndag 22 april 2018

Slappedag eller?!



Söndag och solen skiner och det blåser inte alls som igår. Helt underbart!

Idag ska jag inte göra mer än att vi ska iväg och handla backspeglar tills vi ska hämta husvagnen. Det är ju något vi måste ha. Vi ska även handla lite vi glömt inhandla tidigare till middagen ikväll.

Promenad är avklarad. Det blev lite längre runda än jag brukar. Eftersom det är söndag har jag vilodag från träningen så den har jag inte gjort.



Annars ska jag placera min rumpa på altanen resten av dagen faktiskt. Jag har dock blivit förkyld så jag får väl hålla mig i skuggan gissar jag. Nåja, det får gå det med.
Vi kan inte vara där än eftersom Jörgen har skurat trädäcket och det måste torka till först. Men sen så..

Vad händer för dig idag?  En slappedag eller en aktivitetsdag?
För dem som har trädgård blir det nog en aktivitetsdag i trädgården kan jag gissa. Mycket som behöver göras nu när det fina vädret och värmen har anlänt. Men det har min älskade man redan gjort.

En god frukost har vi också intagit. En mysig början på söndagen som bara kommer fortsätta så.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar