måndag 13 november 2017

Bara att gilla läget!



Då var det måndag igen och en ny, orörd vecka öppnar upp sig.
Promenad har det inte blivit än, men det kommer strax. Numera har jag lite vänt på det. Kaffe först och promenad senare. Så jag får lite morgonmys med kaffe och lite prat innan alla beger sig till jobbet.

Idag är det dags för återbesök hos läkaren efter operationen. Nu får vi se vad han säger.
Men det är säkert inga problem. Jag tycker själv att det läkt fint, ser bra ut. Jag har några problem fortfarande, men jag vet inte om det är pga ingreppet eller annat. Det får läkaren avgöra.

Det är -2 grader ute. Brr men helt vindstilla och vad jag kan se ska det bli soligt och fint idag. Hoppas, hoppas.

Jag hade ont i halsen igår, men hoppades att det skulle gå över. Det har det inte gjort kan jag berätta, så det blir ingen träning för mig som det ser ut nu. Så jäkla tråkigt för jag måste verkligen komma igång med det. Men det är inte så mycket att göra åt det tänker jag. Bara att gilla läget.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar