fredag 13 oktober 2017

Ett hett tips!



För er som följer mig vet ni att jag köpt hem och läst Kristin Kaspersens nya bok "Good Morning".
Jag har fått massor av inspiration och tips till hur man ska kunna göra morgonen än bättre och lugnare. Vakna långsamt. Jag har bestämt mig för att bl.a börja med lite stretchyoga på morgonen och även ett annat tips jag ska anamma är att jag förbereder kaffet kvällen innan. Jag rekommenderar verkligen denna boken.

Vi har nog världens bästa kaffekokare som vi haft i många år och den fungerar fortfarande hur bra som helst (peppar, peppar).



Där fanns även en hel del tips på frukostar och annat smått och gott. Jag ska testa göra overnight oats tänkte jag. Och sedan var där lite annat gott jag ska testa.

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Hm, stretch på morgonen tror jag är kanonbra, men göra kaffet i förväg? Nja, färskt kaffe ska inte utsättas för syre, jag tror det kan tappa ordentligt med smak. Följer ditt projekt med spänning:)!

    SvaraRadera