onsdag 9 augusti 2017

Så är livet!



Idag är det tungt. Smärtan är hög, jag har ont i huvudet och mina svettningar är jobbiga. Nåja..det får gå ändå. Jag jobbar kväll idag så jag kan ta det lugnt under dagen. Det är så det får bli.
Det har varit en del inre stress för mig och det ökar tyvärr min smärta en hel del. Så är livet och det är inte mycket att göra något åt. Vila, vila, vila...träna, träna, träna...och sedan jobba lite emellan. Det är min melodi. Jag är tacksam att jag lever och kan stå och gå.

Som sagt, idag jobbar jag kväll och jag har ett ärende jag ska iväg på. Annars blir det vila. Jag får se om jag kör till jobb tidigare och tränar. Kanske..kanske inte.

Promenaden är inte avklarad än, men den kommer alldeles strax.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar