lördag 5 augusti 2017

Så är det när man är förvirrad!



Jag var uppe redan kl 7 imorse. Ja jisses som det kan bli. Jörgen åker ju på läger idag och jag skulle köra honom ner till scoutlokalen där alla möts för att sedan åka gemensam buss till lägerområdet.
Och när man väl är uppe är det inte lönt att gå och lägga sig igen enligt mig. Så när jag kom hem gick jag en skön runda och nu sitter jag med mitt kaffe och njuter.

Igår blev inte helt som jag tänkt mig. Jag fick för mig att jag skulle öppna på jobb, men så var inte fallet. Hehe när jag kom dit var redan Marie på plats och såg väldigt frågande ut. Det var bara att bege mig hemåt igen och köra dit lite senare. Så är det när man är förvirrad.
När jag kom hem från jobb strax efter 19 så hade Jörgen fixat middag. Och vilken god middag han gjort. Ugnsrostade rotfrukter med fläskfilé och gräddädelost ovanpå. Mumsfillibabba.


Idag är en annan dag. Jag har tanken att jag ska köra och träna lite senare så det blir det nog. Jag tänkte jag ska köra ett pass cardio. Så får vi se om det blir mer än det.
Annars är det en lugn lördag som ligger framför mig. Hur är det med dig? Hur ser din lördag ut?

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar