lördag 12 augusti 2017

Lite ledighet!

Blåbären börjar mogna i trädgården


Det är lördag och jag har lite ledighet framför mig. Vi har inte något bestämt, men det ska bli skönt att bara vara ledig och spendera tiden med min man.

På tal om min man så kommer han hem idag. De packar i hop lägret idag och kör hemåt. Så senare i eftermiddag är han hemma. Wwwiiii

Jag har inte något bestämt alls idag så jag ska bara lata mig faktiskt. Ska bli rätt så skönt. Eller kanske inte, det återstår att se hihi.
Jag har faktiskt funderat på att köra och träna men har inte riktigt bestämt mig än.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Skönt med en dag helt utan agenda! Hörde att det är väldigt lite blåbär i år? Jag brukar köpa dem på torgmarknader, har alldeles för dålig karaktär för kunna plocka dem:)!

    SvaraRadera