tisdag 22 augusti 2017

I lugnets tecken!



Jag vaknar tidigare än jag tänkt mig först och kan inte somna om. Lika bra att gå upp efter en stund. Sätta igång kaffekokaren och sedan ut och promenera. En längre och väldigt skön promenad senare sitter jag med mitt kaffe och njuter av morgonen. Det är molnigt och inte jättevarmt men väldigt skönt ändå tycker jag. En promenad är aldrig fel.

Smärtan är hög i stort sett hela kroppen. Värst just nu är det i händerna, från höfterna och nedåt, nacken. Plus att jag har huvudvärk. Men vad gör väl det om 100 år?!
Jag har strax telefontid med min läkare för jag behöver förnya mina recept. Annars har vi nog inte så mycket inbokat denna tisdag. Så nu fortsätter jag njuta av denna morgon i lugnets tecken.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar