måndag 7 augusti 2017

Det gör det väl alltid?!



Måndag igen..ny vecka...nya utmaningar. Och sista veckan innan lite ledighet på nytt. Let's rock!
Solen skiner och det är jätteskönt väder ute. Blåser en aning men det gör det väl alltid?!
Jag måste säg att det är rätt så rofyllt att sitta och lyssna på hur vinden susar i elefantgräset vid altanen. Det är mysigt.

Idag öppnar jag så om några timmar är det dags för mig att bege mig till jobb. Men inte än..först ska jag dricka mitt kaffe efter en skön morgonpromenad. Jag har inget planerat innan det är dags, mer än några samtal, så jag ska bara ta det lugnt.

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska träna idag eller inte. Jag får se. Kanske jag tar med mig grejor för det och ser hur jag känner det när jag väl kommer dit.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar