fredag 4 augusti 2017

Det blev ju bra!



Jag checkar av morgonpromenad. Promenaden blev inte så lång, men den blev av i alla fall, vilket ju egentligen är huvudsaken, eller hur?
Nu sitter jag och bloggar med en kopp kaffe bredvid mig. Lyssnar på suset i vinden utanför, för blåser gör det.

Jag sade igår att det inte skulle bli träning, men det blev det faktiskt. Och det är jag glad för. Det blev ett svettigt, härligt pass. Först drygt 15 minuter på crosstrainern och sedan körde jag stående rodd med gummiband, plankan, sidoplanka med kroppen lite lyft ("stående" på armbågen), situps och avslut med min yoga. Det var så skönt efteråt och jag är så himla glad att jag gjorde det. Och det blev ju ett bra pass.


Idag är en ny dag och jag får se om det blir någon träning.

Jag ska snart iväg och fixa mina fransar och det ska bli sååå skönt. Jag har längtat efter denna dagen. Konstigt vad man vänjer sig vid saker fort. Och Diana som fixar dem till mig har varit på semester hela juli så jag har ju inte kunnat fixa dem då. Jo jag har haft möjlighet ett gå till en annan tjej som hon rekommenderade, men jag valde att låta min fransar vila under sommaren.

Idag är sista dagen Jörgen är hemma på en vecka. Imorgon bitti åker han på scoutläger och är borta en hel vecka. Men det överlever jag nog skulle jag tro.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. All träning som blir av är bästa träningen, du är fantastisk som kämpar på!!

    SvaraRadera