torsdag 10 augusti 2017

Det blev inte så!



Godmorgon världen!
Idag vaknade jag med huvudvärk. Inte så kul, men så är det.
Jag får ta det lugnt idag och det är precis det jag ska göra. Jag jobbar kväll så jag har hela dagen på mig att ta det lugnt.

Igår var det riktigt härligt väder på eftermiddagen och Hailey passade på att "bada" lite.


Innan det var dags att jobba åt vi middag och det blev en mumsig sådan. En nötbit som långstektes (hm konstigt ord) och ugnsrostade rotfrukter och lite bea till det. Så himla mumsigt.


Det blev ingen träning igår. Det blev inte så bara. Det var full rulle på jobb och även hemma innan jag körde till jobb, så det blev inte av. Så blir det ibland. Bara att gilla läget. Jag får se om det blir av idag eller imorgon. Det är lite så när jag jobbar kvällen för jag tar mig oftast inte till gymmet under dagen för att träna. Det känns som sådan onödig körning tycker jag. Dit och hem, sedan dit och hem igen. Nej, det är lite för onödigt. Men men det blir bra i slutändan ändå.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar