måndag 24 juli 2017

Tacksam!



Måndag och det är ny vecka och det innebär nya utmaningar.

Även om jag gnäller över ditt eller datt så är jag tacksam. Tacksam över att vara i livet. Tacksam över att ha en man som älskar mig, tacksam över mina fina, vackra barn och mina underbara barnbarn och deras pappor. Jag är tacksam 💓

Nog om sentamentalitet nu. Det är som sagt måndag och jag öppnar idag, så det är snart dags att bege mig till jobb. Nåja, om några timmar då. Innan dess ska jag inte göra så mycket.
Jag har faktiskt inte varit ute och promenerat än. Det får jag ta sen.

När jag slutat ska jag köra ett cardiopass och sedan hämtar Jörgen mig. Vi ska in till stan och ha en mysig eftermiddag tänkte vi. Så ser min måndag ut. Hur ser din ut?

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar