lördag 29 juli 2017

Det behöver jag!



En lugn morgon och det behöver jag.
Detta är inte så roligt just nu, men det är bara att tugga i sig och göra det bästa av det. Mycket vila.

Jag har faktiskt funderingar på att köra och träna lite senare. Jörgen ska till scouterna och dona där hela dagen så då tror jag att jag passar på att ge min kropp lite balsam. Den som lever får se.

Men än så länge är det bara morgon och kaffet är på intågande. Lugnt och skönt. Det är sagt att det ska regna idag så det blir väl inte mycket att sitta på altanen kan jag tänka. Nåja...

Middagen igår blev supergod.  Jag orkade bara snurran. Grillspettet fick jag låta bli.


Min hortensia i trädgården blommar nu. Jisses vad jag är lycklig. Så fin den är


Nu ska jag försöka hitta inspiration. Hmm

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar