tisdag 6 juni 2017

Nationaldagen!



6 juni - Nationaldagen. Grattis Sverige!
Jag har inte gått min morgonrunda än så jag får göra det lite senare.
Vi satte faktiskt klockan imorse för idag ska vi köra till Emelie och Marcus och lämna utemöbler vi köpt till dem. Då kommer vi hem i någorlunda tid och kan fixa lite i trädgården i eftermiddag.

Solen skiner och det är jättefint väder. Mm jag vet, det blåser lite men vad gör det om tusen år?! Solen skiner och det är riktigt nice.
Vi sitter vid bordet med altandörren öppen och hör hur vinden tar tag i bambun och prydnadsgräset. Fåglarna kvittrar (och råkorna skriker). Om man räknar bort råkorna så är det härligt att sitta och lyssna på.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan ska vi köra.
Jag önskar dig en fin dag

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar