måndag 5 juni 2017

I lugn och ro!



Måndag..ny vecka och nya möjligheter. Jajamensan så är det ju.
Efter en härlig, lite längre promenad är jag nöjd och sitter ner med mitt kaffe och ska nu avnjuta detta i lugn och ro. De andra sover. Daniel jobbar, precis som jag ska göra men de andra sover sött.

Vi går ju på sommarschema nu så tiderna är lite annorlunda. Vi öppnar inte förrän kl 12 så idag jobbar jag från det klockslaget. Det känns lite konstigt men jag vänjer mig snabbt.

Annars har jag inget bokat idag. Klämdag och allt.
Det blev ju träning igår så jag har ingen inplanerad idag. Men man vet ju aldrig med mig. Jag kanske tar en liten svängom in på gymmet innan jag kör hemåt. Det är det som är så härligt med att jobba på gym. Jag kan träna precis när jag vill. Och ibland är det faktiskt det bästa för mig.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar