fredag 2 juni 2017

Det ska nog gå!

Syrenen blommar i trädgården


Då var det dags för huvudvärken igen. Inte så hemsk än i alla fall, men den är där. Nåja, det blir till att ta det lugnt och inte stressa. Det ska nog gå.
Jag har dock inte varit ute och promenerat än men det tänkte jag ta igen lite senare.
Just nu sitter jag och njuter av morgonen och en kopp kaffe.

Idag är det fredag och sista arbetsdagen för denna veckan. Vi kör ju på sommarschema nu och jag jobbar kväll. Direkt efter det ska jag nästan tvärs över gatan för vi ska ha lite AW ikväll. Det ska bli trevligt. Hoppas huvudvärken lagt sig något tills dess.

Ha det gott
Lene


Humlen växer så det knakar

1 kommentar:

  1. Hoppas dagen blev ok, idag är det helg❤! Humle är roligt att följa, den växer ju nästan så att man kan se det!

    SvaraRadera