torsdag 4 maj 2017

Så länge det blir av!



Uppe med tuppen känns det som. Jag gick upp när Jörgen gick upp för jag skulle dricka kaffe med honom innan han körde. Idag har de friskvårdsdag på hans jobb så han ska spendera dagen på Kockums Fritid för bl.a lite spinning och yoga.
Därför blev det lite tvärtom nu på morgonen för mig. Jag gick upp och drack kaffe och när Jörgen körde så gick jag ut en runda. Men det gör inget, så länge det blir av. Och det blev det ju. Härligt!!

Även idag jobbar jag kväll så jag har hela dagen att göra precis vad jag vill. Jag ska vila tänkte jag. Och sedan ska jag köra till jobb lite tidigare  för jag har tänkt träna innan jag börjar jobba. Vilken härlig dag jag har framför mig. Love it!

När jag går ut på mina promenader nu så ser jag verkligen hur allt spirar i naturen. Visst är det underbart?! Jag blir så glad, går och ler hela tiden känns det som.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar