fredag 19 maj 2017

Man vet aldrig!



Ännu en fantastisk morgon har uppenbarat sig. Åhh vad jag älskar det.
Det var faktiskt första gången för säsongen som jag kunde gå utan jacka eller tröja. Känns gött!

Fredag igen. Var har denna veckan tagit vägen?! Jag tycker den har bara precis swishat förbi.

Trött som få och hög smärta i hela kroppen men jag har ändå tänkt att jag ska köra ett pass när jag slutar idag. Det känns som att det verkligen behövs även om jag fått till två pass (dock kortare) denna veckan. Om inte annat ska jag få till ett kortare pass iaf, det har jag bestämt mig för.

Igår förmiddags var det 19,5 grader i poolen och när Jörgen och Daniel kom hem så badade de. Då var det 21 grader i vattnet. Liiite för kallt fortfarande för denna kvinnan. Men blir det riktigt fint i helgen kanske och då menar jag kanske jag tar ett snabbt (med betoning på snabbt) dopp. Haha vem försöker jag lura?! Nåja man vet aldrig. Den som lever får se.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar