tisdag 2 maj 2017

Jag "firade" med ett pass på gymmet!



Solen skiner och jag gick en superskön runda. Det blåser, visst gör det det men det bryr vi oss mindre om tycker jag.

Snart är det dags för mig att köra till jobb. Jag jobbar lite annorlunda denna veckan pga att Marie är ledig. Så det blir förmiddag idag.

Igår inleddes maj månad och det "firade" jag med ett pass på gymmet. Det blev crosstrainer i dryga 10 minuter som uppvärmning och sedan körde jag plankan, sidoplankan på båda sidor, situps, stående rodd med gummiband, rumpa i luften, sned situps på båda sidor. Därefter körde jag drygt 10 minuter på stepwell och avslut med min yoga. Det behövdes verkligen kan jag säga.

Jag måste försöka få ner min smärta nu. Den ligger på tok för högt och det gillar jag inte alls. Sen vet jag ju varför den ligger så högt men det är ingen "ursäkt". Den ska ner och jag kämpar för fullt med det. Träning, träning, träning är det som gäller.
Jag har faktiskt också varit ute och promenerat en hel del och det är också ett plus.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar