torsdag 11 maj 2017

Inom snar framtid!



Regnet faller sakta ner. Och jag känner mig ungefär likadan. Grå och tradig.
Smärtan i kroppen är hög nu och den verkar hålla sig så men jag ska nog få ner den.
Den vinner inte över mig inte.
Jag vaknade med huvudvärk och det känns ju inte så kul men vad kan jag göra åt det? Inte så mycket. Jag hoppas det lägger sig inom snar framtid. Mycket snar...typ nu.

Livet går vidare. Det är torsdag och snart har denna veckan passerat revy. Jisses vad tiden går. Var har denna veckan tagit vägen?! Det kan man undra.
Jag jobbar sen eftermiddag och här  hemma kommer det hända en del idag. Det vankas kalas imorgon men det är inte jag som ska ha kalaset så det är inte mina förberedelser.

Dagen började dock med, som vanligt, en promenad. Regn eller inte, promenera ska jag och det gjorde jag. Skönt men en liten aning blött. Nu njuter jag av mitt morgonkaffe och filosoferar lite.
En skön morgon med andra ord.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar