tisdag 16 maj 2017

Hoppas det ändrar sig!



Inte riktigt lika fint väder idag, men det är skönt ändå faktiskt.
Jag vaknar med huvudvärk, ligger kvar lite längre för jag tänker att det kanske går över eller i varje fall lättar då. Men icke. Det är lika bra att ta mig upp. Ut och promenera för  kanske det lättare. Icke sa Nicke. Jaja jag får väl vänta ut det då.
Idag känns som en liten skitdag. Men jag hoppas innerligt att det ändrar sig. Det är nog bara för att jag har så ont idag och känner mig lite nere. Då blir allt liksom lite skit.
Men...kämpa på och gör det bästa av det. Det är det jag kan göra och det är det jag tänker göra.

Som sagt min morgonpromenad är avklarad och det var riktigt skönt. Även om det inte hjälpte min huvudvärk så känns det bra ändå. Promenaden är alltid välkommen.
Tidig eftermiddag är det som gäller för mig idag och det är så det får bli. Jag får se om jag kör något litet kort pass. Det beror på min huvudvärk.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar