onsdag 17 maj 2017

Ett bra komplement!



Tänk att det kan vara så underbart! Jag blir mållös.
Att ha privilegiet att kunna vara ute och gå i denna vackra natur vi har är få förunnat (eller inte) men det är bara helt...helt fantastiskt. Haha så djup jag blev där. Ber om ursäkt.
Nåja jag menar det i vilket fall som.

Onsdag idag..vad händer då?
Jag ska till sjukgymnasten och lämna tillbaka tens-maskinen jag lånat. Eventuellt att jag hyr den ett tag. Jag får se. Den är ett bra komplement tycker jag.

Jag jobbar sen eftermiddag och jag ska se om jag kanske får till ett litet pass innan jag börjar jobba. Jag vet inte om jag hinner det, för jag har ett ärende att köra innan jag börjar jobba. Ingen stress, så därför får jag se hur det blir.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar