torsdag 18 maj 2017

Eller inte!



En god morgon kräver en god promenad. Vilket underbart väder vi har denna morgon. Helt fantastiskt.

Denna eminenta torsdag har jag absolut ingenting planerat mer än att jag ska jobba sen eftermiddag. Så jag har faktiskt planer på att sitta på altanen halva dagen. Det e nice!!

Som sagt, min promenad har jag precis avverkat och det var en riktigt skön promenad. Det blåser lite men det gör absolut inte något när det är ljumma vindar. Jag gick en lite annorlunda runda än jag brukar. Dessutom "fel" håll så det blev än lite mer spännande. Haha eller inte. Men en skön runda blev det i vilket fall som.
Nu är det kaffe som gäller. Blogga lite, läsa bloggar och kolla mailen. Därefter går jag nog ut på altanen och sätter mig tror jag.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar