söndag 28 maj 2017

Det tänker jag gör en stund!



Tanken var att jag ska in på gymmet och träna idag. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Min kropp smärtar och jag känner mig inte alls på g men kanske om jag väntar lite så känner jag att det är ok att köra och träna. Jag får se.

Jag gick i alla fall en längre runda nu på morgonen och det är fantastiskt skönt ute. Det blåser lite men det gör inget. Jag såg på väderleksrapporten att det ska regna lite i eftermiddag. Vi får väl se.
Det kanske blir ett ypperligt tillfälle att köra och träna. Den som lever får se.

Nu sitter jag med mitt kaffe och njuter och det tänker jag göra en stund. Solen skiner och det är trots blåst väldigt skönt ute.
Jag önskar dig en fin söndag

Ha det gott
Lene

Grannens kaprifol slår ut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar