måndag 8 maj 2017

Det har fullkomligt exploderat!



Jag har haft en busy morgon med en del samtal att ringa och inte hunnit blogga förrän nu. Så kan det bli ibland. Nu är det ny vecka och det innebär ju nya utmaningar så vi kör på.
Regnet har fallit under natten och det är lite mörk himmel. Regnet hänger tungt i luften. Men en promenad kan man ändå klara av. Det är ju bara vatten.

Natten har varit tuff med hög smärta i kroppen. Så jag har inte fått sova så mycket. Men det ska nog gå bra ändå. Jag hade i tankarna att jag ska träna idag, men jag får se hur jag gör. Kanske att jag sitter och cyklar en stund eller något liknande. Vi får se.

Ute i naturen har det fullkomligt exploderat efter lördagens varma väder. Det var helt underbart. Det är mumma för min kropp, då mår jag bättre i min smärta. Men det varade tyvärr inte så länge.

Igår var vi uppe hos Emelie och Marcus. William var inte hos dem. Han hade redan åkt hem till sin mamma så vi fick träffa denna lille underbara kille. Emelie fyller år på onsdag så vi åkte upp och överraskade henne.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar