måndag 29 maj 2017

Det är det bästa!



Det är inte riktigt lika fint väder idag. Molnen har hopat sig på himlen, det blåser lite och regnet hänger i luften. Men det gör inget. Jag är glad ändå. Jag kom ut på min morgonrunda och det var så skönt. Det regnade inte och det är i min värld nästan det bästa som kan hända. Förutom att solen skiner och det är minst 25 grader. Det är det bästa som kan hända.
Jag mår så mycket bättre i min smärta när det är varmt och skönt. Så denna tiden på året är (för min smärta och kropp) den bästa tiden. Dock inte sagt att jag inte älskar alla årstider, för det vet du vid det här lagt ett det gör jag.

Idag är det måndag..Ny vecka..nya möjligheter är vad det innebär. Jag har inte så mycket inbokat denna veckan. Förutom jobb såklart så ska jag iväg och klippa mig. Annars har jag inte något speciellt bokat. Jag ska bara njuta av en "tom" vecka med mycket vila och återhämtning.

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Lite skönt med "bara" 20 grader idag:). Min fot mår bra i värme, dock behöver den några dagar på sig att anpassa sig.

    SvaraRadera