söndag 21 maj 2017

Äntligen!



Åhh äntligen börjar jag känna mig som människa igen. Detta migränanfallet var inte nådigt och det håller fortfarande i sig men inte alls som det varit. Det är mycket, mycket bättre. Så skönt.

Vi skulle ju haft Micke och Nina här igår, men det fick vi ställa in för jag fixade inte det. Helt slut i kroppen och huvudvärk hela dagen. Nej, det gick inte.
Idag ska jag bara ta det lugnt och ta igen mig. Jörgen ska köpa virke till ett bord han ska göra och jag ska följa med men du kan vara säker på att jag inte ska göra något.

En morgonpromenad har jag klarat av och det var superskönt. Härligt väder idag och det ska vara sol hela dagen har jag hört. Uppåt 18-20 grader. Det gillas.

Har du tänkt på hur mycket pollen det är överallt? Våra bilar är täckta av pollen och likaså det bordet vi har framme nu. Det är egentligen svart men nu är ytan lite gulaktig..täckt av pollen.
Jag är rätt så glad att jag inte är pollenallergiker. Jörgen är ju det, men inte av den pollen som ligger överallt just nu iaf. Skönt!

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar