torsdag 20 april 2017

Vad händer då?!



En fantastisk morgon blir till en underbar dag.
Solen skiner men det är lite blåsigt och en aning kyligt. Dock fick jag en härlig promenad.

Torsdag..vad händer då? Hmm.. ja vad händer då...
Jag ska jobba naturligtvis. Sen eftermiddag är det som gäller. Men annars har jag faktiskt ingenting planerat. Jag måste ta det lugnt nu ett tag framöver på min lediga tid. Jag måste få rätt på både smärtan och huvudvärken. Men smärtan vet jag att jag får i schack när jag tränar som jag ska och det har jag ju inte kunnat pga förkylning på förkylning. Denna veckan har det bara blivit träning en gång än så länge, men jag har tänkt jag ska försöka få till minst en gång till.
Tanken var att jag skulle försöka hinna träna igår, men det blev inte så. Jag fick en jäkla huvudvärk och var tvungen att vila fram till jag skulle jobba, så det sket sig. Men jag tänkte försöka på nytt idag. Ett lätt, kortare pass är ju bättre än inget pass alls eller hur?!

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Alla pass är bättre än inga, visst är det så! Hoppas du får vara frisk och träna lagom nu.

    SvaraRadera