onsdag 26 april 2017

Onsdag..lillördag!



Godmorgon onsdag!
Solen skiner och det är härligt väder ute. Lite blåsigt men det gör inget.
Onsdag..lillördag.. vad händer då?
Inte så värst mycket för min del. Jag jobbar sen eftermiddag och innan dess ska jag ta det lugnt har jag planerat.

Daniel fyller 30 år idag och då säger vi grattis till honom. Det blev ingen skönsång imorse för jag fick inte sjunga för Jörgen. Haha jag undrar vad han vill ha sagt med det.

Jag måste berätta.. I Malmö finns det en butik som jag bara älskar. Butik Råsa heter den. En liten, fin butik med typ inredningsprylar och lite annat. Igår hade de kundkväll och jag var naturligtvis där. Fattas bara annat, var ska sleven vara om inte i grytan?!
Helt underbart att gå där och titta.. De hade 25 eller  50% på allt i butiken. De säljer bl.a en massa fina Majalyktor. Jag hade kunnat handla massvis, men jag fick hejda mig. Jag hittade denna och tänkte att den ska jag iaf ha.


Är den inte fin? I love it. Den ska pryda bordet på altanen i sommar med en fin blomma i. Me like.
Det blev även en liten söt present till min älskade mamma, men den lägger jag inte ut än för läser hon detta vill jag inte hon ska se det. Det kommer bild senare.

Nu ska jag njuta en stund av mitt kaffe och sitta och titta ut genom fönstret.
Jag hoppas du får en fin dag

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar