onsdag 5 april 2017

Ett test!



Godmorgon, godmorgon denna lite smågrå onsdag.  Regnet hänger i luften men det är ändå skönt att ta en promenad. Och det är gjort, så nu är det kaffestund.

Jag är så trött, ont i huvudet, jäkligt ont i kroppen men vad gör väl det?! Det är bara att kämpa på. Mycket vila.. jotack vila får jag så det räcker och blir över, men det behövs så det är bara bra, promenader och lite annat. Nu fattas det bara träning.

Jag satte mig på sittcykeln igår i 10 minuter för att "känna efter". Jag körde ett lugnt temp men blev väldigt svettig ändå tyckte jag. Det är ett litet tecken på att jag inte är helt ok än. Så bäst att ta det lugnt ett tag till. Förkylningen är ju inte heller helt borta, långt ifrån så jag vet att helt återställd är jag inte. Men ett litet test kunde väl inte skada känner jag?!

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar