lördag 4 mars 2017

Man kanske inte kan tro det!



Men vet du? Det är lördag idag. Solen skiner ju inte direkt, nej tvärtom så regnar det, men det är härligt ändå. En skön promenad i stilla regn med nästan +4 grader. Det blir en kanondag!!

Igår fick jag minsann tränat. Så jäkla härligt. Det blev ett lite kortare pass på ca 25 minuter, men det blev ett pass i alla fall. Crosstrainer drygt 10 minuter och sedan plankan, sidoplankan på båda sidor, rumpa i luften, ben rakt upp och lyft rumpan. Naturligtvis avslut med min yoga.



jag är så himla glad att jag kommit igång någorlunda bra med träningen igen. Denna veckan har det blivit 3 pass och det är riktigt bra med tanke på hur mycket jag tränat sista tiden. Men jag tar kortare pass så löser det sig. Jag har ju varit en del sjuk. Min smärta ligger inte på en bra nivå men träningen måste jag få till ändå för annars lägger inte smärtan sig på en bättre nivå. Så är det bara.
Jag är också himlans glad att jag kommer iväg på mina morgonrundor för de gör en hel del även om man kanske inte kan tro det.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar