måndag 13 mars 2017

En underbar vårgrupp!



Visningen igår gick jättebra. Jag fick bakat kakor, fixat till här hemma innan alla kom.
Jag fick en underbar vårgrupp av Marie, Bettan och Agneta. Den är så fin (se bilden ovan).
Det blev en riktigt mysig stund, med massor av fina saker att titta på. Och ja, jag handlade en del.

Idag är en annan dag och det är en ny vecka med helt nya utmaningar. Spännande!
Det blev inte någon alltför lång runda nu på morgonen. Jag har så ont i ljumskarna så jag fick ta det lugnt. Plus att jag har känningar i halsen. Jag vill inte bli sjuk nu. Nej tack!!

Jag jobbar tidig eftermiddag men än så länge är inte klockan alltför mycket, så jag sitter i lugn och ro och intar mitt morgonkaffe. Och njuter...

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Zelected by House har ju superfina saker, men man kan lätt bli lite fattig på kuppen :) Inte kul att börja känna sig krasslig, hoppas du slipper det.

    Kram Kajsa

    SvaraRadera