måndag 6 mars 2017

Det vet du nog vid det här laget!



Måndag igen.. Ny vecka..nya möjligheter. Det är lika bra att köra direkt.
Jag ska först och främst iväg ett ärende och sedan är det nästan dags att jobba.

Men först var det ju promenaddags eller hur?!
Och nu är det kaffedags. Obligatoriskt!! Kaffe och lite lugn, det är nice. Sedan är jag redo att köra igång. Promenaden blev en blåsig historia men det var skönt ändå. Det är alltid skönt att promenera hur vädret än ser ut. Det är min åsikt i alla fall. Men det vet du nog vid det här laget att jag tycker.

Ha det gott
Lene



2 kommentarer:

  1. Jag gillar att du påminner om att måndag är starten på en ny vecka och nya möjligheter :) Och jag tycker att du är flitig med dina promenader!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Nja, inte alltid...Jag går mycket, klär mig efter väder och njuter oftast, men idag! Snålblåst och några minusgrader tog bort all glädje ur promenaden! Men, i morgon är en annan dag:)!

    SvaraRadera