fredag 17 mars 2017

Det är rätt nice på fredagar!



Godmorgon fredag!
Då vaknar vi upp till sista arbetsdagen denna veckan. Solen skiner..visst det blåser lite men det gör väl inget?! Promenaden är avklarad och kaffet är på intågande.

Idag jobbar jag förmiddag och det är rätt nice på fredagar. När jag slutat jobba strax efter lunch så har jag heeeela dagen framför mig att göra precis vad jag vill. Oftast blir det hem och vila kroppen lite men är det det jag behöver, så är det det jag gör. Idag blir det däremot en kort vila för jag ska iväg och handla lite mat och annat.

Jörgen åker på läger ikväll så jag är hemma själv i helgen. Om inte Ellinore och familjen är hemma vill säga. Jag ska bara ta det lugnt och lata mig hela helgen. Kanske jag sticker in ett pass på gymmet och ev städar jag av, men absolut inget mer. Och dessa två saker är inte ens bestämda än.
Idag tänkte jag däremot köra lite cardio innan jag kör hemåt, om jag hinner.

Denna dagen för 7 år sedan gick min systers man bort, 40 år gammal. Så jag skänker en tanke till honom en dag som denna.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar