fredag 10 februari 2017

Woohoo!



Fredag igen. Vad säger vi om det? Woohoo helgen är här. Det är en uppbokad helg som ligger framför mig. Inte på söndag men både ikväll och imorgon.

Ikväll ska jag på AW med mina kära kollegor. Vi ska gå på Järnvägskrogen i Staffanstorp och äta,  dricka lite gott och ha en trevlig kväll i fina människors sällskap. Det ska bli supertrevligt.
Imorgon berättar jag om vid ett senare tillfälle. Än så länge är det bara fredag.

Jag hinner tyvärr inte ut på någon runda nu på morgonen, så jag får ta det när jag kommer hem senare. Först ska jag köra Jörgen till sjukgymnasten, därefter till jobb. Sedan kör jag direkt till jobb för efter avslutat dagsverk köra ner till arbetsterapeuten i Trelleborg. Så det är busy, busy som ett litet bi. När jag kommer hem ska jag ta en promenad och sedan lägga mig en stund på soffan innan det är dags att göra mig iordning inför kvällen. Ellinore kör mig dit och hämtar mig senare.

Ha det gott
Lene






1 kommentar:

  1. Glöm inte lägga in lite vila i ditt hektiska schema också:)'

    SvaraRadera