onsdag 22 februari 2017

Så härligt!


Godmorgon onsdag!
Denna blåsiga, gråa morgon var det ändock dags att ta en promenad när jag vaknat. Och det var precis vad jag gjorde. Skönt blåsten till trots.

Idag ska jag bara vila mig innan jag kör till jobb. Jag har hög smärta precis överallt. T.o.m i mina fötter. Huden ömmar och det känns inte alls skönt. Men det blir snart bättre. Jag vilar och tar igen mig när jag inte jobbar, tränar så mycket jag kan så blir det snart bättre.



Igår fick vi se att Hailey kan sitta själv en lång stund. Hon är 5 månader. Jag vet inte, men är inte det rätt så tidigt? Roligt är det i alla fall. Nu går det undan.
Och på lördag får jag träffa mina andra två små älsklingar, Ludwig och William. Då är det nämligen dop för Hailey så då kommer de ner på fredag och stannar över till lördag. Så härligt!

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar