söndag 26 februari 2017

Man får bita i det sura äpplet!






Så blev det dop igår. Ett fint dop för Hailey Alice Penny i Svedala Kyrka. Efter kyrkan blev det dopkalas i en lokal i Svedala.
Det bjöds på jättegoda smörgåstortor som Daniels syster hade gjort. Till kaffet fick vi rulltårta som Ellinore och jag hade bakat, med vispad grädde och det fanns även andra småkakor. Jättegott allting.
Hon fick massor av fina presenter.

Idag är en annan dag och det är söndag. Men det blir en latesöndag för mig. Jag måste bara ta igen mig för kroppen skriker. Imorgon är min tanke att jag ska köra tidigare till gymmet för att träna innan jag ska jobba. Men än så länge är det söndag.

Jörgen följde med ut på morgonpromenaden och det var lite mysigt. Ibland är det skönt att få sällskap. Igår hann jag inte med en promenad, så vi gick lite längre. Men det blåser en del idag. Jag var dock förutseende och tog mössa på mig. Vilket Jörgen inte gjorde. Han lurades nog av gradantalet (+5,5) men han fick bita i det sura äpplet för han frös rejält om öronen.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar