fredag 24 februari 2017

Finns det hjärterum..!



En morgon jag gillar. Så vackert och så skönt att gå en promenad.
Det blev ingen lång promenad denna morgon för jag har en del att göra, men det blev en i alla fall och det är jag glad för. Vilket underbart väder!

Fredag idag och för mig känns det som dagen inte skulle räcka till. Men det gör den ju. Jag ska handla blommor och middag. Jag ska hjälpa Ellinore baka, plocka undan hemma och ikväll kommer Emelie med familj hit. Åhh vad det ska bli kul att ha allihopa hemma.
Finns det hjärterum...finns det sjärterum.
Efter dopet imorgon ska jag ta det lugnt flera dagar. Bara lata mig och vila massor.

Idag har vi frukost på gymmet. En gång i månaden bjuder vi de som tränar på frukost. Så jag ska iväg innan jag öppnar och hämta bullarna och sedan duka fram lite frukost till våra kära kunder. Ett mysigt och fint initiativ tycker jag. Det lokala konditoriet sponsrar med bullar.

Ha det gott
Lene


Vy från sovrumsfönstret









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar