fredag 27 januari 2017

Vad säger vi om det?!



Fredag..fredag...wwwwiiiii
Ja det är fredag igen. Vad säger vi om det?! Sista arbetsdagen på veckan..vi välkomnar helgen. En hel helg tillsammans med mannen i mitt liv.

Morgonen börjar som den brukar, med en morgonpromenad. Och denna morgon var det en väldigt skön promenad. Vädret är helt underbart. Helt stilla, nästan -3 grader, solen på väg fram, kallt, klart och krispigt. Härligt!

Fredagar innebär numera för mig att jag jobbar förmiddag så det var bara till att masa sig upp ur sängen. Men det är lugnt. Det är kul att jobba förmiddagar någon dag i veckan. Omväxling förnöjer säger ju de som vet och det stämmer rätt så bra.

Idag fyller mina systerdöttrar, Livia och Claudia 12 år. Grattis till er båda.

Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe och fortsätta njuta av morgonen.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar