torsdag 19 januari 2017

Mörkt får göras ljust!

Godmorgon torsdag!

Waz happenin?
Morgonprommis avklarad. Mörkt är det, då det inte ljusnat riktigt än, smått, smått regn och blåst. Det blir en bra dag det här! Jodå, jag menar det. Det är ju inte vädret som avgör om det blir en bra dag eller inte.
Jag tände faktiskt lite ljus när jag kom in från promenaden. När det är mörkt får man göra det lite ljusare.

Jag ska träffa en tjej som bott i byn för flera år sedan, men numera bor i Malmö. Hon ska köpa en ljuslykta av mig och så ska vi gå en promenad när hon kommer hit. Det ska bli trevligt.

Jag har gjort en "ToDo" lista på saker som behöver göras och några av de sakerna har jag tänkt försöka avverka under dagen.
Sedan ska jag nog köra ett kortare pass innan jag börjar jobba i eftermiddag. Så ser min dag ut.
Hur ser din ut?

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar