tisdag 17 januari 2017

Love it!



Jag vaknar upp till en lika fantastisk dag som igår. Vilket underbart väder vi har. Helt otroligt.
Inget varar för evigt så man får passa på att njuta medan det är så här. Upp och hoppa, på med paltorna och ut och promenera. Helt underbart!

Nu sitter jag och intar mitt kaffe och har faktiskt jobbat lite också. Lite nödvändiga samtal och mail som är jobbrelaterade. Jag har det bästa jobbet i hela världen. Love it!

Jag har tanken att jag ska träna idag innan jag börjar jobba. Ett kort pass kommer det bli men ändock lite träning. Ont i huvudet har jag just nu, så jag är rätt så glad att jag inte börjar jobba förrän senare i eftermiddag.

Nu ska jag göra lite paleomuffins till frukost tänkte jag och sedan tittar Ellinore och Hailey hit.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar