måndag 16 januari 2017

Kallt och krispigt!



Vilken morgon... Kallt och krispigt, solen skiner, det är vindstilla. Vilket fantastiskt fint väder och det var helt underbart att gå en promenad.

Min tanke denna måndag var att jag skulle iväg och träna och sedan köra några ärenden. Men jag hade huvudvärk imorse och låg lite längre för att se om det gick ner, men det har det inte gjort, så jag får vänta med träningen.
Ärendena måste jag dock göra för att vi ska få klart här hemma. Om mindre än en vecka händer det grejor här hemma nämligen. Jag berättar mer lite närmare.

Jobba ska jag i vilket fall som men jag jobbar kväll, så jag har hela dagen på mig att vila mig i form. Hihi inte vila hela dagen men en del vila blir det, det lovar jag.
Det kanske t.o.m blir en runda till i eftermiddag, vem vet

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar