torsdag 26 januari 2017

Jag lever!



Idag är det torsdag och snart är arbetsveckan slut.
Jag har inget annat planerat än att jobba idag, så det är så min dag kommer se ut. Och jag ska jobba eftermiddag vilket jag tycker ska bli väldigt skönt. Jag jobbar tre kvällar i veckan just nu och då är det skönt att jobba eftermiddag någon gång. Tidig eftermiddag då alltså.

Min morgonprommis är avklarad och det var välbehövligt. Jag har så ont i kroppen just nu så jag vet knappt varken ut eller in. Vänstra benet, axlarna, huvudet, armarna, skuldrorna, höfterna...you name it. Men...jag kämpar på och står fortfarande upp. Jag lever. Vilket är huvudsaken.

Jag funderar också på om jag ska träna idag. Det kommer nog bli ett snabbt pass när jag jobbar. Torsdagar brukar vara väldigt lugna och lite folk så jag tror jag kommer köra ett lättare pass i eftermiddag. I love my work. Finns inget bättre.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar