tisdag 3 januari 2017

Inget spektakulärt!



Det har varit minusgrader inatt men inte nu..det regnar
Vad gör man då? Jo...man går ut och promenerar en stund. Det är vad jag gjort i varje fall. Hur skönt som helst. Liiite kallt om fingrarna (jag glömde ta med vantar) men då fick händer krypa in i jackärmarna så gick det bra.

Idag känner jag mig inte helt hundra om jag ska vara ärlig och det ska jag tycker jag. Min kropp är inte snäll just nu. Smärtan är hög och jag har fortfarande ont i huvudet. Ingen sprängande huvudvärk eller så, men den ligger där och trycker och maler. Men det blir snart bättre.

Det är Jörgens sista lediga dag så jag ska inte göra något spektakulärt utan bara mysa med honom och sedan köra och jobba i eftermiddag. Det är min plan i alla fall.
Imorgon blir det lite annorlunda, men det tar vi sen.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar