söndag 22 januari 2017

Det kommer, men inte idag!



Söndag morgon och jag vaknar..ligger och tittar runt i sovrummet, tittar på klockan och inser att jag sovit länge idag, Nåja då behövdes det.
På med paltorna och fixa lite kaffe, sedan ut och promenera lite. Så skönt det är ute. Det är nästan som en vårdag. Jag tror dock inte våren är på gång riktigt än. Det kommer, men inte idag.

Jag har några "måsten" idag men annars ska jag bara vila mig. Det behövs kan jag tala om.
Imorgon ska jag inom jobb och träna en stund tänkte jag. Jag måste ändå inom Staffanstorp vid lunchtid så jag tänkte jag kör in på gymmet och drar av ett pass iom jag ändå är i närheten. Så så får det bli.

Men än så länge är det bara söndag och jag ska njuta av denna dagen.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar