fredag 6 januari 2017

Det är det jag planerat!



-13 grader, vindstilla och solen är på väg att titta fram. Vilken fantastisk dag det blir.
Det var kallt om ansiktet att gå morgonrundan kan jag berätta. Men jätteskönt. Det är underbart ute tycker jag.
Och nu sitter jag med mitt morgonkaffe och njuter.
Jag är trött, jag har ont men idag ska jag minsann iväg och träna. Jajamensan idag blir det äntligen av. Så jäkla skönt det ska bli att komma igång. Förhoppningsvis få lite rätsida på min höga smärta. Det går inte över natt det vet jag men jag sätter igång igen i alla fall.

Annars har jag inget planerat för denna dagen. Jag ska bara ta det lugnt och inte göra något speciellt. Chilla på soffan. Middag ska jag göra det är det jag planerat mer än träning.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar