lördag 31 december 2016

Var rädda om varandra!


31 december 2016.
Sista dagen på detta året. Vart i hela friden har 2016 tagit vägen?
När jag tittar i backspegeln har det varit både ett bra och ett dåligt år. För både mig och hela min familj. Det har varit turbulent stundom men mycket glädje och härligheter. Min äldsta dotter gifte sig. Min yngsta dotter blev mamma och jag blev mormor för andra gången. De två sakerna är nog de största detta året känns det som.
Nu blickar vi framåt mot ett härligt och spännande 2017, idag den sista december 2016.

Vi började sista dagen på året hur mysigt som helst. Ellinore, Daniel och Hailey kom på besök och vit en mysig och god frukost tillsammans.





Nu blir det lite chill i soffan innan det är dags att göra sig iordning för lite festligheter hos bästa Eva och Rickard ikväll. Det ska bli supertrevligt. Jag har fixat en liten "gåbortpresent" till dem. Hoppas de blir glada.


Med detta som förmodligen blir mitt sista inlägg detta året så önskar jag alla ett Gott Slut och ett riktigt Gott Nytt 2017. Var rädda om varandra.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar