tisdag 27 december 2016

Ja jisses vad det stormat!

Sista veckan på detta året. Igår var vi lediga men idag ska jag jobba. Egentligen skulle jag vara ledig för vi skulle iväg över dagen, men det innebar en båtresa så vi har planerat om lite. Vi bestämde igår kväll att vi åker en annan dag istället. Det blåste på tok för mycket.


Men morgonrundan blev helt ok. visst det blåser fortfarande men inte som inatt tycker jag.
Och ja jisses vad det har blåst och stormat inatt. Vindarnas makt tar med sig en del. När jag var ute på min morgonrunda såg jag en del saker som flugit iväg. Och det är ju inte direkt något litet, men ett väldigt vindfång.




Jag hoppas innerligt att jag kan börja träna igen snart. För smärtan i kroppen är inte nådig. Den ligger på en hög nivå och jag vill hemskt gärna få ner den några snäpp. Och det löser jag enbart med träning. Fler tabletter vill jag inte ta.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar