tisdag 6 december 2016

Ja jag har att göra!

Om det ändå vore så väl..
När jag väl känner att jag börjar komma igång med träningen efter min förkylning sist så känner jag av halsen igen. Är det inte typiskt så säg?! Men jag kanske kan mota Olle i grind så att säga. Nåja, jag har bara känningar än så länge. Vaknade med känningar i halsen, så det är ju inget som säger att det verkligen blir något av det. Hoppas inte det...hoppas hoppas inte det.

En skön morgonpromenad i härligt väder blev av och det är jag tacksam för. Det är så otroligt skönt att gå ut en runda på morgonen så det tänker jag fortsätta med så länge jag kan.



Det blev lite ändring i mina arbetstider idag, så jag börjar lite senare än jag först tänkt. Det får gå det med. Då har jag hela dagen att pula här hemma, för det behövs. Det är en hel del som ska göras känns det som. Massor med julklappar som ska packas in. Fixa och dona. Ja jag har att göra.

Igår fick Ellinore och jag upp granen. Hon ville hjälpa till med det så vi fixade det tillsammans igår.
Det blev fint tycker jag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar