tisdag 13 december 2016

Ingen mer annorlunda dag!

Tisdag den 13 december...Luciadagen..
Nåja, det är väl ingen mer annorlunda dag än någon annan kan jag tänka.
Det regnar smått, smått ute. Är grått och tradigt väder men vad kan vi göra åt det? Inte mycket. Det är bara att gilla läget och det är precis vad jag gör.
Jag går min morgonrunda ändå. Och det klappar jag mig på axeln för.



Tidig eftermiddag ska jag köra ett ärende, sedan ska jag faktiskt till gymmet och träna innan jag börjar jobba. Det ska bli ett kortare pass idag har jag bestämt. Nu måste jag komma igång ordentligt. Men jag vet att det tar tid efter en period när jag inte kunnat träna (ex.vis pga förkylning och hosta som jag hade för flera veckor sedan) att komma igång igen. Och det är ok men på samma gång frustrerande. Idag ska det dock bli något av.

Annars har jag faktiskt inte mycket bokat denna Luciadag. Jag tar det lugnt för resten av dagen.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar