söndag 18 december 2016

När fjärde ljuset brinner. Fixa det sista!

Godmorgon...elller god förmiddag söndag.
Det blev ett sent inlägg idag, men det gör väl inget tänker jag. Jag har inte sovit fram till nu om det är det du tänker. Nejdå, men jag har fixat med lite innan jag satte mig framför datorn.

Nu brinner det fjärde ljuset i advent. Inte långt kvar..




Promenaden är avklarad..jajamensan. Den vill jag inte vara förutan. Riktigt skönt väder ute. Lugnt och stilla. Dimmigt eller disigt kanske man ska säga.

Min tanke har varit att jag ska träna idag, men jag vet faktiskt inte om jag ska göra det idag. Jag har sådan sörens smärta i hela ryggen så jag vet inte om jag ärligt orkar ta mig till gymmet idag. jag tror faktiskt, som det känns just nu, att jag väntar till imorgon istället.

När Jörgen kommer hem från lägret i eftermiddag så ska vi köra iväg och fixa de sista julklapparna till mamma och pappa, köpa något han kan ha på sig på julafton och bara gå och mysa lite. Och jag behöver plocka iordning här hemma så jag väntar nog med träning till imorgon. Det blir för mycket annars tror jag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar